reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roland Habara

Roland Habara

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  1x

www.masaznaterapia.sk - odstraňovanie bolestí chrbta, odblokovanie a uvoľňovanie chrbticewww.facebook.com/masaznaterapia Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo lieky neúčinkujú pri bolestiach chrbtice

Roland Habara

Prečo lieky neúčinkujú pri bolestiach chrbtice

Vykĺbili ste si niekedy rameno? Nie? Tak to vám gratulujemJ Okrem toho, že to bolí ako čert, treba rátať aj s pekne dlhou rekonvalescenciou.

  • 22. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 049x
  • 6
Aloe vera – zázračné placebo, ktoré vylieči vašu peňaženku

Roland Habara

Aloe vera – zázračné placebo, ktoré vylieči vašu peňaženku

Migréna? Daj si aloe. Bolí ťa chrbát? Pi aloe. Diagnostikovali ti anémiu? Nalievaj sa aloe. To je úžasná rastlina, toto aloe vera. Asi žiadna iná rastlina nepobrala toľko slávy, ako práve tento sukulent.

  • 5. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 682x
  • 19
Páni politici, máme vás plné zuby!

Roland Habara

Páni politici, máme vás plné zuby!

Neprejde deň, aby sa otvorene nehovorilo a nepísalo o tom, ktorý politik komu patrí. Kto je koho človek v rámci politickej scény a kto z oligarchov koho riadi prostredníctvom peňazí.

  • 11. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 093x
  • 98
Talus – kosť, ktorá vám môže zničiť kolená alebo chrbticu

Roland Habara

Talus – kosť, ktorá vám môže zničiť kolená alebo chrbticu

Ľudské telo je dômyselný biomechanický stroj. Všetko so všetkým v ňom súvisí a aj malý posun kostí v nohe môže spôsobiť problémy na opačnej časti tela.

  • 29. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 721x
  • 2
Pêle-mêle uplynulého týždňa

Roland Habara

Pêle-mêle uplynulého týždňa

Prehľad humorných udalostí uplynulého týždňa som pripravil v dobrej viere, že vám ušetrím kopu času pri hľadaní ich skutočného pozadia. Prípadne popredia.

  • 27. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 1
reklama
Tabletové deti

Roland Habara

Tabletové deti

Aj vaše dieťa drví nejakú onlajnovku? Minecraft alebo World of tanks? Netušíte o čom točím, že? :) Hovorím o hraní hier, zábave, ktorá si dnes podmanila skoro všetky decká, tie dospelé nevynímajúc. Nejdem rozoberať morálne aspekty, etické princípy a sociologické dopady hrania agresívnych militantných hier, ide mi v tomto blogu o iné.

  • 22. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 45
Desatoro správneho hejtera

Roland Habara

Desatoro správneho hejtera

Hejting (z anglického hate – nenávidieť) je momentálne najmodernejší spôsob, akým si vyrovnať účty s celým svetom, pretože celý svet je zodpovedný za to, že hejterov život stojí za h... (anglicky sucks).

  • 13. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 66
Niekoľko rád, ako prísť o priateľov na Facebooku

Roland Habara

Niekoľko rád, ako prísť o priateľov na Facebooku

Väčšinu z nich som v priebehu svojho pobytu na FB osobne otestoval a naozaj fungujú :)

  • 7. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 62
Páni, zožerte si tie nakradnuté milióny

Roland Habara

Páni, zožerte si tie nakradnuté milióny

Neviem ako vy, ale ja už začínam byť unavený zo všetkých tých káuz. Aj keď sa dôsledne vyhýbam sledovaniu správ, neprejde deň, aby si ma to niekde nenašlo. Veľakrát nestihnem prepnúť na nejaký oddychový program a už sa na mňa valí Váhostav, ctčko alebo onehdá privatizácia elektrární. A to nehovorím o internete, kde sa človek pred jóbovkami jednoducho neukryje.

  • 31. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 61 515x
  • 145
Prečo som ostal na Slovensku

Roland Habara

Prečo som ostal na Slovensku

Nedávno som si prečítal článok do istej miery oslavujúci život v zahraničí. Hŕba Slovákov dnes odchádza z rôznych dôvodov, najmä ekonomických, do iných štátov, hľadajúc lepšie miesto pre život všeobecne a pre ten ich zvlášť. Sám som niekoľkokrát koketoval s myšlienkou odísť, urobiť hrubú čiaru za kapitalizmom bez ľudskej tváre tu u nás a urvať si „vonku“ kus svojho šťastia. Zatiaľ som tak neurobil a práve dnes som sa zamyslel nad tým prečo.

  • 24. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 305
reklama
10 znamení, že je za 5 minút 12 vymeniť 1 terapeuta za 2.

Roland Habara

10 znamení, že je za 5 minút 12 vymeniť 1 terapeuta za 2.

Hovorí sa, že články, ktoré majú v nadpise číslovku, priťahujú viac pozornosti. Tak som si povedal, že to decentne, ale naozaj veľmi decentne, otestujem :) Tak kedy je čas zmeniť terapeuta?

  • 19. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 596x
  • 7
Ďalší koniec sveta na dohľad?

Roland Habara

Ďalší koniec sveta na dohľad?

Všimli ste si to? Už pekne dlho sa neobjavila nejaká zaručená informácia o konci sveta a to je podľa mňa vrcholne podozrivé. Dokonca aj na najväčšej sociálnej sieti je momentálne pokoj a jediné, čo ňou pravidelne poletuje, sú fotky uvrešťaných zvieratiek a opustených detičiek. Alebo naopak?

  • 12. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Bolesti krížov - nová nádej

Roland Habara

Bolesti krížov - nová nádej

Ak pri čítaní týchto riadkov sedíte na stoličke vo svojej obľúbenej polohe, čiže skôr pololežmo, s driekovou chrbticou ohnutou dozadu, zakladáte si na budúce problémy s krížami. Ak ich už nemáte. Táááák, teraz chvíľu počkáme, kým sa všetci čitatelia presunú, narovnajú, nohy kolmo na zem, chrbát do neutrálnej polohy, ramená vodorovne a .. každý si natočí monitor trochu vyššie, aby sa mu neleskol :)

  • 9. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Raw, paleo, vita, vege, vegan, pesce, fruta

Roland Habara

Raw, paleo, vita, vege, vegan, pesce, fruta

V každom priemernom news feede priemerného majiteľa účtu na najväčšej sociálnej pasci nájdete denne priemerne asi 157 receptov na jedlá. Už aj stravovanie postihla ebola sobotňajšej noci a pod jej vplyvom sa zrejme všetci dostávajú do tranzu a chleba s masťou a cibuľou začali nahrádzať niečím údajne zdravším z nadpisu článku.

  • 2. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 19 281x
  • 150
9 tipov, ktoré vašu chrbticu takmer zaručene dostanú na operačný stôl

Roland Habara

9 tipov, ktoré vašu chrbticu takmer zaručene dostanú na operačný stôl

Roky výskumu a zbierania informácií priniesli svoje ovocie a dnes vám môžem odhaliť recept na zdevastovanie vlastnej chrbtice. Ak vás tieto tipy neprivedú priamo na operačný stôl, určite vás k nemu dostanú aspoň na dohľad. Väčšinu tipov som s nasadením vlastného života osobne otestoval na svojom tele a úspešne sa dopracoval až do operačného stavu. Operácia sa však nakoniec nekonala.

  • 23. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 65
reklama
Vec úradná

Roland Habara

Vec úradná

Bol som niečo vybaviť. Na úrade, ako sa ľudovo povie. Keďže som od prírody optimista a ani 42 rokov viac či menej vtipných režimov na tom zatiaľ nič nezmenilo, vybral som sa na úrad v dobrej viere a s úsmevom. Známi hovoria, že som nenapraviteľný blázon a že na úrad by som mal zásadne chodiť s výrazom masového vraha alebo aspoň s mačetou v ruke, pretože ... pretože to údajne ušetrí kopu času, tak aby som zbytočne nebehal hore dole, keď budem mať neodolateľné nutkanie porušiť piate prikázanie a hľadať nejakú zbraň, ktorou by som ho naplnil.

  • 9. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 704x
  • 2
Matky vzpieračky

Roland Habara

Matky vzpieračky

Máte doma malé bábätko a jeho mamička ho nosila v brušku 9 mesiacov? Údajne to tak robia aj iné matky a 9 mesiacov je plus mínus doba, s ktorou treba rátať, keď sa chcete dočkať potomka. Za ten čas bábätko rastie, naberá na sile, vyvíja sa, aby po opustení bezpečného lona mohlo pokračovať v samostatnej existencii. Mamička sa vyvíja tiež – stáva sa totižto matkou, mení sa jej hormonálny systém, zaokrúhľuje sa, opeknieva a drvivá väčšina aj priberá na hmotnosti, čo je prirodzený jav sprevádzajúci každý zázrak zrodenia života.

  • 15. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 960x
  • 2
Milé dámy, viete prečo vás sužuje migréna a bolesti hlavy a krku?

Roland Habara

Milé dámy, viete prečo vás sužuje migréna a bolesti hlavy a krku?

Prečo je u žien práve krk miestom, kde na chrbtici zaznamenávajú najviac problémov? Zhruba 80% žien v mojej praxi somatizuje životnú situáciu na krku. Nesú si na ňom svoje starosti, trápenia a niektoré z nich aj svojich neschopných partnerov. Veľa žien si na svoj krk berie aj starosti iných ľudí, najmä svojich detí, príbuzných a v tých extrémnych prípadoch aj problémy, ktoré sa ich vôbec netýkajú. Antropologicky aj anatomicky je ženská krčná chrbtica menej odolná ako mužská a každá „záťaž“ sa na nej podpisuje. Krčná chrbtica nesie cca 4-5 kg hmotnosti v podobe hlavy a teraz si ešte predstav tú hlavu naplnenú starosťami ...

  • 18. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 253x
  • 14
Doplnkový brainwashing

Roland Habara

Doplnkový brainwashing

Moji kamaráti sa na mňa hnevajú. Teda tí, ktorí s niečím obchodujú. Odmietam totiž uveriť, že mi niečo je a potrebujem to riešiť. Jeden z nich si myslí, že mám vysoký cholesterol a snaží sa ma presvedčiť, aby som konzumoval prípravok zo zázračnej amazonskej rastliny. V poslednej dobe mám pocit, že v amazónii už nič iné ani nerastie, lebo všetky prípravky, ktoré mi majú zachrániť život, sú práve z rastlín odtiaľ. To musí byť učinený raj, táto amazónia, stačí vybehnúť do pralesa, napásť sa čohokoľvek, čo tam rastie a s vysokou pravdepodobnosťou sa jeden vylieči nielen z toho, čo mu je, ale aj z chorôb, o ktorých nemal ani šajnu, že ich má, prípadne aj z chorôb, ktoré ešte len čakajú na objavenie.

  • 12. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Čo myslíte, zvládne to?

Roland Habara

Čo myslíte, zvládne to?

Som masér. Špecializujem sa na uvoľňovanie a odblokovanie chrbtice. K tomuto poslaniu ma doviedli moje vlastné vážne zdravotné problémy s chrbticou. Roky bolestí a zhoršujúci sa stav ma doslova donútili hľadať dôvody, prečo sa mi to deje. Postupne som odkrýval spleť súvislostí medzi psyché a fýzis a začal chápať, čo sa deje v psychickej rovine a ako sa to podpisuje na tele. Pred rokmi to so mnou kleplo tak, že som sa nedokázal bez pomoci postaviť, ľahnúť si, chodiť a pri akomkoľvek pohybe som reval od bolesti, ako tur. Zachránil ma až jeden pán, ktorý dal mne a môjmu telu šancu a ja som si vtedy povedal, že sa to naučím.

  • 3. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu